網頁

27.4.17

大家好!


大家好呀, 你們好嗎?

等我講下近況同埋咩究勁潛水先!


唔知大家記唔記得, 新年前我咪so sad咁話我公司結業, 但咁啱我又要返娘家, 所以時間好似停頓咗咁嘅!

其實我一世都係一個好得天眷顧嘅人, 雖然好大打擊, 同埋都知自己要重新搵一份新工, 要識過新人新工作, 可能對於一般人對未來都會恐懼同不安擔心, 但我一向唔中意plan任何嘢, 亦唔會唸太多, 反而我對未來都幾興奮期待(未搵工已經幻想新公司全部都係靚仔..hahhaahaha), 總之就等個天去安排啦!嗱, 我唔係教徒, 不過我相信懶人有懶福!

而結局就係靚仔就無啦!hahah..話說我老細最後突然決定唔結業而變成將成間公司轉營, 而我, 就係留響度的兩個員工中嘅其中一個!對我嚟講, 呢個係happy ending, 亦係happy beining!

而工作係濃縮咗,  唔算勁忙, 但一定比以前充實好多!由最初嘅適應期, 有d嘢要build up, 包括自己嘅心態, 到而家都開始穩定落嚟喇, 我亦要回歸我平時嘅生活喇, 亦要勤力d對待我個blog喇..haha

講完自己, 緊係要講下dingding大人^^, 咁我都成日同佢影相, 不過無咩時間post上嚟, 而家一次過比大家睇下佢個貓樣同近況..hehe


呢排多咗時間響屋企, 反而dingding比以前痴身, 我只係落下街買嘢, 都要比佢脅持銀包, 個樣仲要係"關我鬼事呀"咁嘅樣><

如果死搶, 佢直頭大石責死蟹, 死未!

就算響屋企, 長期都覺得遠處有閉路電視監視...

嘩呢張響$12店(呢張賣$35)買嘅墊好啱貓用, 又夠大, 個面係織出嚟, 可以爪!

我本來想剪咗個價錢牌, 點知佢以為我同佢玩, 就係個牌都玩餐飽!

我成日都覺得dingding好樣衰(hahhaha), 好似小魔怪!

好醜樣

醜樣都要思考人生..haha

究竟係思考定發呆?

瞓覺個樣就最可愛, 起碼無眼卑卑

大家覺得呢張相係咪好大大大問題!我個電話會自動search人臉然後自動美顏, 我唔明囉!!點解dingding係人臉, 美顏到佢吖!!!!而我仍然係張發黃嘅臉!!公平咩!!!


19 則留言:

  1. 嘩…好耐冇見妳喇,見妳有新post出好開心呢,其實我以前都好驚轉工,好怕重新接受新的工作環境,冇見ding ding咁耐依然咁可愛呢

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀轉新環境好無安全感, 好彩今次唔洗轉, 只係少左D人..
      dingding話多謝姐姐^^

      刪除
  2. 真係好耐冇見,丁丁呢貓様依然靚靚,特別第一張。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我又係最中意第1張, 最憎最後一張!haha

      刪除
  3. 啊…妳話叮叮樣衰,其實個嘴好似傻豹。嘻嘻

    回覆刪除
  4. 回覆
    1. 你好呀!我以後會多d蒲頭!

      刪除
  5. 自動美顏,真係靚好多喎,唔怪得妳唔抵得啦,哈哈

    回覆刪除
    回覆
    1. 梗係啦, 點解佢有我無><

      刪除
  6. 好開心又見你POST! 我都勁懶冇POST..哈)))
    工作冇咁忙咪好囉, 多D時間做自己野!! ^0^

    回覆刪除
    回覆
    1. hahah...你懶咋, 我係忙!hahah..
      都係呀, 而家多左時間放響屋企

      刪除
  7. 掛你呀~~~不過你一切安好就得啦^^明顯Dingding係人,所以相機先detect到佢囉XDD

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都好掛住大家呀, 驚比人忘記><
      好明顯佢似人我唔似人!!><

      刪除
  8. 我最近都轉咗工, 都覺得有D 難適應. 早咗返工, 仲要話做夠一年先有得放 annual leave..我死得啦, 成年都唔可以去旅行, 灰死咗.

    回覆刪除
    回覆
    1. 嘩對你呢d成日飛嘅人嚟講一年唔飛真係好大件事喎!!不如你直接做旅遊達人出遊書, 認真架!

      刪除
  9. 唔啦, 最後一張有D妖味, 唔適合佢啊! 佢做閉路電視好稱職!!

    回覆刪除
  10. 我都潛咗水好耐而家先浮返上水面,以後大家都多啲蒲頭啦!😆大家都唔會忘記妳㗎!👋CoCo話:我覺得ding ding唔用美顏自然啲仲靚啲喎!天生麗質根本就唔使用美顏!哈哈哈~😸

    回覆刪除
  11. 最後一張好樣衰,搞到ding ding膠面

    回覆刪除

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...