網頁

2.8.16

我媽的腐皮卷



我相信大部份做囡都覺得自己阿媽係全世界煮嘢食最好味嘅人。(囝唔得呀, 要話老婆先係!hahaha..)就算阿媽煮得唔叻, 總有一兩樣餸令自己有情意結!

記得好多年前, 當時我舉家已經移咗民都成6,7年, 有一日我煲青紅蘿蔔湯, 屎坑撞棍咁, 竟然煲出咗阿媽煲嗰種味道, 飲頭幾啖時, 不自覺成對眼都翻滾住眼淚!突然百搬滋味在心頭! 我唸嗰次都係人生最爆嘅一次!邊喊邊飲湯,人地睇落去好似飲緊毒藥咁..haha

不過我阿媽食咗素之後, 以前我地細個好多餸佢都唔記得點整喇, 不過呢幾年我自己都無咩食肉, 所以佢記唔記得都無所謂lu!而家取而代之係媽的味道2.0。因為阿媽而家煮嘅素都好好味, 佢會自制d素漢堡,素丸之類好鬼有唸頭, 所以對我嚟講阿媽仍然係全世界煮嘢最勁嘅!(擦鞋!因為佢會睇我個blog..hahaha)

好喇, 今次要講既腐皮卷有咩特別呢?其實我唔知係咪特別, 可能我係豬先咁覺得啦!haha..anyway, 都sahre比大家!話說我每次整腐皮卷不論係煎定炆都會un, 都唔似酒樓嘅!咁我又去問下阿媽, 佢有計喎!原來只係多一個步驟ja!

材料 :(唔多款, 但我覺得已足夠!)
木耳, 甘荀, 沙葛, 豆包

豆包其實係有好多層腐皮疊出嚟嘅嘢


全世界切絲


加調味炒,待用 (我係錯的, 我媽話豆包不用炒, 係切好, 直接響包時先放入, 咁個樣會完整d靚d, 唔會好似我咁炒到散晒=.=")

鮮腐皮用濕布抹好再米形剪開8份(喂呀, 好嬲呀, d鮮腐皮我買咗兩日咋!!發晒毛!次次都係咁!我已經放響雪櫃放肉類特別凍嗰格, 放冰箱又脆晒, 大家點保存呢?呢塊我係即刻死落街買過既!)

包喇喂!(阿媽就話唔好咁多餡嘅, 不過唔唔唔..)

包好!(樣衰加唔平均已經成為我嘅style喇!唔唔唔..)

好喇好喇!究竟點樣令佢唔un呢?就係當你包好後, 不論你想煎定炆, 首先就係蒸咗先。我媽就不用碟, 只墊牛油紙,用蒸爐, 蒸20分鐘。我用鑊,用碟隔水蒸, 就蒸30分鐘。記得個底用牛油紙, 驚痴碟(應該係)。同埋腐皮卷互相之間要有距離, 如果唔係都會痴(好明顯我癩咗嘢...)。蒸完直接煎就攪惦lu!

係一d都唔un, 煎完好脆, 凍咗都脆!呢個方法work, 不過我嘅技術係..唔唔唔..

27 則留言:

  1. 我地係相反煎左先蒸,當然唔係脆食。
    下次可以試試你媽媽咁做。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我之前都係煎左先炆, 都覺得有d un 。

      刪除
  2. 外脆內爽口,調味適中,完美配搭,唔使點汁都好好味100分
    \(^o^)/

    回覆刪除
    回覆
    1. 嘩讚到咁有d面紅喎!haha

      刪除
  3. No喎,我媽煮D野唔好食,我會煮得好食過佢 :P

    回覆刪除
    回覆
    1. hahhhhahaahaa...你講得好盡!

      刪除
  4. 我都系次次都un,一定試試你的方法

    回覆刪除
  5. 我都系次次都un,一定試試你的方法

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都係次次un, 呢個方法ok ga!hehehe

      刪除
  6. 我都鍾意食腐皮卷,不過因為功夫多,自己唔會整。 你自己整,用多料,一定好好食。

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實係幾煩, 因為洗切多, 我都係因為放假先整!

      刪除
  7. 個樣都唔算好衰唧,睇見都想食

    回覆刪除
    回覆
    1. haha..thanks!下次希望可以整得靚d!

      刪除
  8. 唔平均都係我特色!哈哈~~BTW,我只係buy我媽某D菜式,可能我地口味不同吧~
    原來先蒸後煎就脆呢,又學多樣嘢:)

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都唔係樣樣buy我阿媽, 因為佢食素好多時都有冬菇, 但我係絕對唔食冬菇!

      刪除
  9. 我前幾日都整左腐皮卷,都係包完煎香再用上湯浸,下次都試下蒸完再煎

    回覆刪除
    回覆
    1. 試下咁樣岩唔岩你口味!^^

      刪除
  10. 多謝分享秘技!我要一客唔該!

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔得!如果係你就要用你d餸同我交換喇!我有著數!haha

      刪除
  11. 腐皮卷, 我都好耐冇食!! 正啊~
    咁依個係咪你媽咪既味道!? ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢個只係我媽既方法, 唔係佢既味道, 因為我未食過佢整既腐皮卷><

      刪除
  12. 我前日先買左包豆包

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁你唸住點整?

      刪除
    2. 我係死懶鬼, 我將佢分開三份放入冰箱, 一份用左黎煮本菇和廣島蠔(加埋冰箱存放的雞骨煮成的湯), 另一份今晚用黎煮烏冬, 一份仲未食.

      刪除
  13. HaHa...yes my mummy its really powerful for cooking before, but after we grow up, she become lazy to cook now :)

    回覆刪除
    回覆
    1. 我媽反而掉轉, 以前煮比我地就好似一份工咁焗煮, 而家反而可以整一d佢自己有興趣既嘢, 好似仲勤力左tim!

      刪除
  14. 我去到齋舖必點嘅一味餸!👍👍👍👍

    回覆刪除

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...