網頁

19.7.16

牛油果鰻魚炒飯



呢排極恐怖, 酷熱天氣唔洗講已經夠恐怖, 公司冷氣壞咗, 已經熱咗我成日, 放工去萬寧, 低頭睇嘢時, 見到自己d汗滴落地, 嘩以為身體倒數爆炸, 點知見個個都係咁, 原來佢地部冷氣都壞咗, 跟住去禁機, 嗰間房平時勁凍, 點知一推門入去, 簡直零氧氣!好明顯佢嘅冷氣都壞咗!跟住去7-11買嘢飲, 仆佢個街, 唔L係呀, 連佢地都壞冷氣?!!冷氣機比人阻咒被滅族嗎?!?!?!

我覺得我人生其中一個做得好啱嘅決定就係換冷氣!本身嗰部其實已經用左8年!但佢嘅下面係龜缸, 不論洗又好換又好, 唸起都超唔方便好煩!但佢堅係愈來愈唔凍, 我響屋企又想人體爆炸!我一行埋我老公隔離佢就尖叫, 因為佢話我令到周邊嘅氣溫都熱晒!hahah..講緊係未去到好熱嘅時候!好喇好喇, 終於響垂死時的起心肝換咗佢, 趕得切響呢排酷熱天氣前攪惦晒!嘩頂而家日日攬住部冷氣爽歪歪!如果今件唔換, 我唸我都捱唔到今日!><

換咗冷氣就可以返入廚房攪嘢喇!順手清下d物資!我平時都幾中意食鰻魚炒飯,多數都會去壽司舖買返嚟炒, 不過話明清物資, 所以就用咗上次整壽司時買多咗嘅素鰻魚嚟炒, 說穿了其實佢只係腐皮加紫菜, 重點都係落響d鰻魚汁上!

材料係勁簡單同隨意, 我係用 :


  • 白飯 - 4碗(okok, 我認我係飯桶!)
  • 大洋蔥 - 1個(絕對堅要一整個!)
  • 真/假鰻魚 - 1pack(用真用假都係一樣整法!)
  • 甘荀 - (半條物資)
  • 熟透牛油果 - 1個

調味 :


  • 日本醬油 - 丁屎咁多吊味
  • 鰻魚汁  - 如果我好有心情會煮, 唔係用現成買都得!今次係用現成!hahaha

(鰻魚汁煮法: 味霖煮滾加日本醬油, 再滾+麥芽糖煮至杰)


先處理好鰻魚, 都係嗰句, 真假鰻魚處理方法一樣。我將原條先焗香, 再切丁。

加鰻魚汁兜勻, 盛起備用

哈哈..至於飯呢, 我唔係單純地炒既, 我用一個兜一早將d鰻魚汁同飯預先撈勻, 因為一來, 可以整鬆d飯, 二來因為鰻魚汁有糖, 好容易黏鑊, 預先撈咗就會咁哩hea!

我唔中意食到洋蔥同甘荀, 但又一定要有佢地嘅味, 所以切細細粒/攬碎。當然我咁勤力, 必定係攪碎..haha..先爆洋蔥後加甘荀, d洋蔥好多汁, 勁死大煙!

洋蔥同甘荀炒到咁上下, 就倒飯+鰻魚+芝麻快手炒勻!

最後上碟, 再灑切粒牛油果。why?其實係有一次無意中清物資就求鬼其加左d牛油果, 發現同鰻魚炒飯係夾到天生一對咁!夾到好似叮噹同大雄一樣, 不能分離!!hahahaa..放心就算你唔中意食牛油果都唔怕, 基本上係食唔出味, 但當你一羹炒飯中有埋佢, 成啖飯會勁smooth!creamy!好正好濃呀!(停喇停喇, 浮誇到自己都想嘔!hahah)

我老公係豆怪, 我都加咗一咋青豆比佢, 佢都話好夾味呢!




26 則留言:

  1. 作者已經移除這則留言。

    回覆刪除
  2. 喂,直航南極機票特價一佰蚊,全年免費冷氣供應,不過温度冇得較,冇得熄,快D報名喇(*>_<*)ノ

    回覆刪除
  3. 勁鐘意牛油果啊.

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都係!但如果食成個唔可以空口食, 始終都要夾其他野一齊食, 一係打奶飲!(不過好肥..HAHA)

      刪除
  4. 你又咁啱嘅,應該買番張六合彩。
    唔知點解,我對牛油果麻麻。

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁鬼黑, 我怕我去到馬會佢地都壞冷氣><
      我以前都唔中意食牛油果, 但有次無意中食到果油果壽司突然覺得好正!發覺原來夾其他嘢一齊食原來好味好多!

      刪除
  5. 兩樣食材我都鍾意呀,鰻魚,牛油果,原來都好夾!室內無冷氣,有無得開窗?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都係而家先知原來鰻魚同牛油果係咁friend!
      無窗ye!!!密封式office!!!自己放幾把風扇仔圍住自己><

      刪除
  6. office係咪落地玻璃窗嗰啲?如果係,真係唔可以無冷氣,會好似溫室咁

    回覆刪除
    回覆
    1. no!!><
      好彩無窗無陽光射入, 但亦因為無窗, 空氣好唔流通!><

      刪除
  7. 鰻魚炒飯正,我好少買牛油果食

    回覆刪除
    回覆
    1. 點解呢?!因為唔中意?我都唔知幾掛住美國d牛油果, 大過香港嗰d!又香d!!

      刪除
    2. 都會食,唔係特別鍾意,所以唔會特登買o黎食,呢度啲牛油果好大個,有時仲好平

      刪除
  8. 睇第1段, 真係比你笑死!! 哈))))))))
    喂, 依個飯好鬼吸引!! 想試~ ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 衰嘢, 第一段我面臨死亡(爆炸), 你仲笑><..hahaha

      刪除
  9. thank you!!! I hope this fried rice make me to love avocado la. look yum!

    回覆刪除
    回覆
    1. you must love!try it this sunday!

      刪除
  10. 我都係飯桶!Yeah~~~下次學你炒飯加牛油果先^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 我覺得佢只係襯呢款炒飯, 好正架真係!

      刪除
  11. 吓?公司壞冷氣?唔快快搵人整?
    妳個包鰻魚係邊度買呀?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我梗係第一時間搵人整啦!但要換零件, 等左成個幾星期!!!><
      好多街市豆腐舖兼買素食, 我響樓下街市買咋!

      刪除
  12. 鰻魚我超鐘意,不過牛油果就麻麻地呢

    回覆刪除
    回覆
    1. 如果你超愛鰻魚你加埋牛油果落去係會提昇鰻魚既口感而唔會食到牛油果味架!^^

      刪除
  13. 點解妳啲形容同比喻每次都咁抵死?但又每次都咁中?牛油果同鰻魚都肯定完全駁唔到!😂😂😂

    回覆刪除
    回覆
    1. 牛油果同鰻魚表示對此比喻深感滿意!ahhaha..

      刪除

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...