網頁

2.7.16

自投火海



前post提過, 我將會自己推自己入火海, 呢個火海係真正嘅火海!因為係B‧B‧Q!

話說, 我同我d老表好多年前開始都會農曆新年聚一聚, 因為我係當中第一個結婚有自己竇口, 所以每年都係響我屋企攪嘢。但由舊年開始, 我覺得響我屋企有d悶, 就開始外出搵地方玩喇!

但係今年我新年去咗美國, 返到嚟約, 大家就就就(時間),又要投票去邊食咩, 最後就成6月尾開皮喇, 我地盤古初開約時都仲係有涼意, 頂最後邊個會估到我地出嚟嗰日竟然係全年第二熱嗰日ja!(好似係), 總之自殺式發癲成34度燒嘢食啦!so hot!!

小朋友有小朋友冷氣房玩, 外邊有偽水池比佢地釣假魚..haha

表妹帶埋佢兩個仔嚟, 個細仔得嗰兩歲幾, 勁甩繩馬騮, 追到佢老豆就癲..hahahha

終於有張靜止嘅相..haha

可以一早order佢地d嘢食, 又可以自己帶, 勁多嘢食!妖唔記得落閃光燈影到好似災區!!!

肉我就唔食喇, 梗係主打海鮮..wowow


我d老表真係好勁, 佢地自己帶咗蒜頭同牛油, 嚟到先壓蓉再mix牛油一大袋咁!我見到梗係狗衝咁用嚟燒蒜蓉包, 落咗好多!!嘩香到佢吖!!不過落得太多, 食完個口臭到深圳都聞到, 食左3舊香口膠先好d..hahhahaha

本來大家都話好耐無用叉嚟燒嘢食個個懶有興致咁攬住火爐燒燒燒

但去到後期, 好多都熱到呆咗, 剩返一個表弟一個人用網燒比全世界食, 好偉大呀!!!

大合照唔少得啦!但唔記得問佢地個樣見唔見得人, 矇晒佢啦!

有一刻, 我以為我自己會人體爆炸, 因為連散熱貼都貼到變咗做一塊熱啫哩!風扇都熱晒!hahahha...所以今次如果唔係因為熱, 其實個場地幾正, 夠大又開揚,  大家都話下次天氣涼可以再嚟encore!

我唔會寫呢度係邊度, 廢事我老公又串我同人宣傳, 如果邊個要搵場地又想知可以留email比我話你知!





27 則留言:

  1. 三十幾度BBQ真係熱爆呀。
    其實好嘢唔怕同人宣傳下,而家香淳港地矜貴,生意唔易做。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我而家睇到d相都唸起自己當日有幾想死!hahaha..
      其實都唔係人人都中意比人宣傳呢, 正如我地同埋當日隔離租場既都有響fb tag返呢間嘢, 但佢第2日都剷走晒。

      刪除
  2. 下次冬天再燒過,睇吓感覺係唔係好D,好彩當日有風吹。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我覺得冬天一家好perfect!

      刪除
  3. 咁熱bbq你竟然都頂得住,老老實實,我一定唔得,一定會熱到發老脾

    回覆刪除
    回覆
    1. 我有一刻我真係體內沸騰到一個點, 我以為自己會爆炸!

      刪除
  4. 聽日我哋都會BBQ,呢度唔興用义o黎燒,可以明正言順做癈柴,等人燒埋比我食,哈哈,希望聽日唔好太熱

    回覆刪除
    回覆
    1. haha...其實我地都好耐無用叉嚟燒,不過燒燒下都頂唔順用返網!

      刪除
  5. 嘩...痴線咩..34度去bbq !! >< 不過咁講.. 咁難就到一家人出黎玩... 熟晒都抵既!! ^0^

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實我真心出門口之前好想放棄!!不過老表聚一年得一次, 點都要去既!

      刪除
  6. 嘩!熱辣辣燒野食,好似燒埋自己咁 :p

    回覆刪除
    回覆
    1. 你講得無錯!我估唔到原來我既極限可以去到咁高level!!

      刪除
  7. 我都好耐無BBQ,見你燒得咁開心好想去添!

    回覆刪除
    回覆
    1. 一定要等到秋天先好去!!

      刪除
  8. 回覆
    1. 呢一次係最後同同唯一一次響夏天bbq!!!!><

      刪除
  9. 我都好耐冇BBQ喇

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實我都係一年一次咋

      刪除
  10. 見到都熱......勇氣可嘉!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都估唔到我咁勁, 好彩無死!haha

      刪除
  11. P.S. 睇到你塊膠布熱到变Jelly...笑咗XD

    回覆刪除
    回覆
    1. 好可憐呀塊散熱貼!佢英勇殉職呀!hahhaa..

      刪除
  12. 作者已經移除這則留言。

    回覆刪除
  13. Mary, you should treasure...I'm long time no chance to enjoy this HK style BBQ, Singapore don't have this kind of nice program.Just know "用網燒"sooooooo boring :(

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實我兩種燒法都ok, 不過用網燒得一個人忙, 其他人又真係好鬼悶, 但係!響咁熱既天氣我寧願悶好過人體爆炸!!hahaha

      刪除
  14. noted with thanks!

    回覆刪除
  15. 有冇唱返首哥哥嘅熱辣辣嚟助下興?( ̄∇ ̄)

    回覆刪除

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...