網頁

13.1.16

極簡單芝士粟米餅



例牌講煮嘢前先講下自己嘢, 唔知大家睇完仲有無胃口睇煮嘢食呢?hehe...

前幾日仆街, 我相信係全世界最嘔心既仆街囉!

話說, 通常我地開飯就係全體響同一時間開皮既, 即係人貓都係同一時間開餐。咁響我地只係食左幾啖既情形下, 聽到同睇到最唔想發生既事!!!好明顯dingding一見罐罐就狗衝!!
(狗衝from internet..haha)

食得咁趕咁下場咪就係嘔囉!!!我相信好多貓奴對主子嘔呢家嘢都見怪不怪啦!但問題係我自己都狗衝食飯中!!!hahah..大家應該理解響呢一刻唔會想去處理嘔嘢啦吓!好喇, 等食完飯先攪啦!就係咁食完餐安樂茶飯, 通常我食飯既速度都快老公好多, 咁我就去翻熱返d隔夜湯啦, 其間經過廚房門口篤嘔嘢都好步步為營, 點解唔抹?梗係啦, 老公響度梗係等佢攪啦!hehe...

d湯煲煲下見佢好似濃得好過份咁, 咁咪死去攞d滾水溝淡佢囉, 咁對眼望住個熱水壺就撲過去攞, 點知,完全唔知發生咩事! 我突然明白咩叫撻生魚!我突然好似比泰臣舉起再重擊落地, 我仲突然覺得地板條隙好多塵!呢一刻我先知, ok, 我仆街了!

咩事我會仆街架?我擰轉面見到篤嘔嘢唔見晒咁滯, 去晒邊?咪響我鞋底同個身度囉!吼!!!頂係咪要咁潺呀!!!

咁我定左形訓響地, 我老公認為我受重傷起唔到身, 死過黎意圖逗起我格拉底!吼!頂兄弟你唔係唔知咩叫做跌落屎渠寧願直接死左就算既道理呀!吼!我極度唔想起身面對我成身嘔嘢既現實囉!吼!

ok,我自己識起, 第一時間梗係衝去浴缸,換衫, 掉拖鞋!我老公仲話洗一洗咪著得返囉!無嘢呀, 成個鞋底都係厚切嘔嘢! 我用個痰罐洗乾淨消毒裝粥比你一樣道理, 你食唔食丫!洗乾淨對拖鞋都唔會開胃再著啦!吼!唉...其實我真係傷架, 成個右邊身有幾撻黑晒, 手掙流血...不過!我呢d新陳代謝咁快既賤骨頭而家已經好得7788啦!同埋已經好好彩, 起碼無撞到d角, 更加好彩唔係個口撞(食)落d嘔嘢度, 最重要無撞到我美麗既臉蛋(想嘔就嘔吧..hahaha)。

好喇好喇, 講返食喇!
呢個芝士粟米餅係突登整比我個粟米控老公食既!好鬼簡單, 當中既粟米因為我見新鮮既唔係好靚所以我今次用左罐頭。係好簡單又好味既餸!


先將粟米攪爛晒, 大約80%好啦, 唔好攪到滑晒咁

加兩條燕麥糠

加埋1隻蛋,芝士片3塊, 鹽,黑椒, 麵粉兩湯匙

攪勻佢!(喂呀, 好似我踩到果d嘢呀!hahaha..)

煎得!煎好一面先反轉再用鑊剷按扁

攪惦!easy job!食落好似粟米湯味, 仲有溶溶地既芝士岩晒粟米控!
p.s.如果覺得稀難煎, 寧願加多d燕麥糠都唔好加多麵粉, 因為太硬唔好食架!








28 則留言:

  1. wahaha...抵妳啦,又唔即時抺
    點呀,好番味,下次要小心D啦,因住整傷條腰骨

    回覆刪除
    回覆
    1. hahahaha...aiya, 人地已經好慘喇><但我下次都會拖得就拖架!hehe
      好返啦, 無事咁滯, 我反而唔怕整到骨, 我怕有傷口多d..hehe

      刪除
  2. 以後要小心呀,跌親可大可小。

    回覆刪除
    回覆
    1. 知道了, thanks ee!不過我係the king of pk, 慣了..hehe

      刪除
  3. 我早幾個禮拜又係pk咗一次,仲係人生中最嚴重一次,撞到勁黑,好彩冇傷到啲骨

    回覆刪除
    回覆
    1. 人生最嚴重??!!!咁真係好傷喎!!pk真係可以唔係小事, 要小心d(大家)

      刪除
  4. 地動山搖,幾驚撞爆玻璃,好彩無事,以後要即時抹呀(我)😁
    粟米好好味,任何粟米制品都中意食,另青豆都超中意,嘻嘻

    回覆刪除
    回覆
    1. 地動山搖??!!你竟然...
      你好彩玻璃唔係好彩我個頭!!你記得丫,我cap左圖, 「你話你」以後即時抹架!!hehe..

      刪除
  5. 呢個芝士粟米餅好正喎,我要試下。

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢個真係好死簡單, 中意粟米既人一定勁愛!!hehe

      刪除
  6. 妳都話已經步步為營都會睬到,OMG

    回覆刪除
    回覆
    1. 初初就真係步步為營, 之後去攞水衝動左唔記得><

      刪除
  7. 哈)))))))))))))) 笑到我要噴啡!! 哈)) 睇完我已經唔記得你仆街啦.. 只係記得-->用個痰罐洗乾淨消埋毒裝粥比你一樣道理, 你食唔食丫! 哈))) 笑鬼死!! 哈)))
    仲有--- > .....但問題係我自己都狗衝食飯中!!! 哈))) 真係頂唔順!!哈)) 睇一次笑一次!哈~

    回覆刪除
    回覆
    1. 笑死,噴啡咁誇!hahhaha..
      喂, 話晒呢個都係一個悲劇, 你竟然掛住睇笑點而忘記我呢個苦主><
      其實我話自己狗衝已經好比面, 因為細個時我父母成日話我食野好似餓狗搶屎..hahahahha

      刪除
  8. 加入燕麥糠感覺健康不少呢

    回覆刪除
    回覆
    1. 最中意用燕麥糠, 好方便!

      刪除
  9. OMG~ Hope you recover soon my dear....but....your sharing make me laugh on the spot lo...specially when see this: "我用個痰罐洗乾淨消埋毒裝粥比你一樣道理" XDXDXD
    P.S. Your sweet corn with cheese idea so charm ❤︎ Must try :)

    回覆刪除
    回覆
    1. thanks!其實我自己一路打都係一路笑, 因為我幻想緊我老公真係用緊痰罐食粥個衰樣..HAHAHA

      刪除
  10. 我家三貓有兩隻都係咁,所以分兩組食,雞蛋仔一間房冇貓可以搶,兩兄弟自己一間房而我地就盡量唔入去,免得嚇親隻冇膽的老虎仔。

    回覆刪除
    回覆
    1. 嘩分兩間房食,真係好細膽!不過ding一條貓唔會同佢搶(唔通佢覺得我智搶佢d野食?hahaha)但其實dingding平時唔係成日狗衝, 係有時突然natural high!

      刪除
  11. 好彩無比熱水"六" 親, 如果唔係仲傷, 不幸中的大幸.
    大半篇講緊嘔0野, 你之後來一張攪碎的粟米相, 嘩...我即時想嘔~

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都係咁唸!!!好彩唔係拎住滾水!!!已經勁好彩!!
      唔係丫. 我覺得篇嘔野同d食物相好match喎!hahhaha..

      刪除
  12. 雖然有D核突,但你真係寫得好好笑~~~好彩無整親個靚樣咋,希望其他傷患都快D好啦!
    哩個粟米餅真係好簡單方便呢,有機會要試下^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 而家好返晒咁滯!都係瘀黑ja!thanks!!
      呢個粟米餅真係簡單死又好味!

      刪除
  13. Coco就係成日狗衝嘅表表者,驚死冇得食咁!(^_-)

    回覆刪除
  14. 好似好好味, 等我得閒試下先, thanks ^^

    回覆刪除

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...