網頁

4.1.16

2016第一爐


HAPPY2016!!大家呢個3日假期做左咩呢?我呢就過得非常充實, 玩,食,訓,煮,買咩都齊!

唔知大家有無發覺我未出過曲奇post呢?係係係, 因為我一向唔中意食餅所以又無咩興趣整啦!咁點解我而家又整呢?首先我有個包餅怪老公, 就算我唔整佢都會出去買黎食, 二黎又比我搵到d無牛油既recipe, 三黎因為得閒啦!唉...總之女人唔想做一樣嘢有一千個理由, 但當佢地想做既時侯所有理由都係廢話啦...hahaha

好喇, 我認我長期outdate!!當1年前大家都整緊熊抱抱時, 我1年後先開皮整囉..hahaha...事鬼但啦, 好玩唔怕遲啵!

好喇, 我呢真買左雜nut, 咁唔洗只抱一樣咁齋嘛..hehe

上次去美加買落既楓樹糖漿同農場蜜糖仲有貨, 可以大派用場啦!!

好喇!開工!液體同粉類各自溝勻

之後就mix埋做團放上牛油紙

舖多塊牛油紙上面look成皮

我最期待既畫面呀!!吸模!!好玩!!吸得好慳, 邊都唔放過!

頂d細熊手唔夠長勁難抱, 手短熊!成個過程整到眼盲, 因為不斷整斷佢地d手腳><

慳到邊既邊既邊既邊全部整晒..haha

d邊吸出黎既試下灑d芝士粉

出爐喇出爐喇!好香楓樹糖漿味!!有少少燶, 有關做餅既爐溫同時間仲要調較!芝士味呢就比d楓樹糖漿d香味遮晒, 唔work既!至於我老公梗係尖晒叫一人獨攬晒啦!hehe..

你又中意咩配搭呢?

recipe


30 則留言:

  1. give me 5!!我都係慢幾拍嘅人!成日save晒食譜有排唔整~~哈哈XD
    你整得都幾靚呀,我之前整過無你咁一致呢~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都係呀!電話有勁多食譜, 做極都唔完!HAA
      thanks!可能無用牛油唔鬆化所以條邊好似齊d卦, 不過樣衰果d我無影相啦..haha

      刪除
  2. 新年快樂……好耐無黎探你……嘻嘻……

    熊仔曲奇好得意,整得好靚,我唔多鐘意玩印模曲奇,我覺得好煩,哈哈!

    回覆刪除
  3. 新年快樂……好耐無黎探你……嘻嘻……

    熊仔曲奇好得意,整得好靚,我唔多鐘意玩印模曲奇,我覺得好煩,哈哈!

    回覆刪除
    回覆
    1. 新年快樂謙盈媽咪!我成日都去你度巡blog偷師架, 不過懶精無留言..hehe
      我覺得印模好好玩, 可能我不嬲都中意玩吸印仔, 不過呢款只係我第二款整既餅, 遲d咩都會試下..hehe

      刪除
  4. 你整得幾齊整喎,我好懶,唔整造型!

    回覆刪除
    回覆
    1. thanks ee!我都係新屎坑咩都試下先咋!^^

      刪除
  5. 熊仔曲奇整得好靚,我都好耐冇開過焗爐整曲奇呢

    回覆刪除
    回覆
    1. 點解呢?因為袁生唔中意食?
      其實呢款只係我第二款整既餅, 遲d咩都會試下

      刪除
  6. 嘩,D相好有教學feel,其實曲奇同其它餅一樣可以存放耐D,唔會似麵包要好快食晒,好靓同好味,無牛油會硬DD,不過真係唔錯👍👍👍

    回覆刪除
    回覆
    1. 教咩學, 我都係睇人果d啦!
      hehehe...你讚呀?!醒目仔!繼續大把你食!

      刪除
  7. 個模我早前先買, 但都係未做啊, 人地已興完了.

    回覆刪除
    回覆
    1. 我仲衰, 我係今次突登死去買模..haha
      理得佢興唔興, 總之想整就整, 不過你而家成日唔響香港, 無時間就真..haha

      刪除
  8. 下次再整,諗住抱啲乜?

    回覆刪除
    回覆
    1. m&m!我見人地抱唔同顏色m&m好得意呀!

      刪除
  9. 乖老婆,整餅俾老公食,駛唔駛整定啲帶比父母食

    回覆刪除
    回覆
    1. 只係一個中意整,一個中意食啦..ha
      唔會lu, 廢事爛晒, 而且佢地最想食一定係芝麻糖!hehe

      刪除
  10. 哈)) 31我都放埋, 4日呀!! 正到爆炸!! ^0^~
    我覺得整係自我享受過程, 重要係有人同你接收哂成品, 咁就可以不負責任咁焗焗焗!! YEAH YEAH~
    我想像到曲奇有幾香楓糖味啊 !! LIKE~

    回覆刪除
    回覆
    1. 嘩之前聖誕無放之後放足4日咩仇都報晒啦!!ahhaah
      你講得勁岩, 中point!一個中意整,一個中意食, 點整都清倉!hahaha...

      刪除
  11. Wish you happy 2016 & all your bake dreams come true :)

    回覆刪除
    回覆
    1. HI 鎧軒!Happy new year!wish you a great year ahead!^^

      刪除
  12. 有童心的你,做的bear cookies 特別可愛呢。

    回覆刪除
    回覆
    1. 你咁講攪到我有D唔好意思tim..hehe

      刪除
  13. 自製的熊仔餅好可愛

    回覆刪除
  14. Happy New Year!!
    D cookie好cute ar,好似妳咁,hehe

    回覆刪除
    回覆
    1. HAPPY NEW YEAR!!!
      cute似我...hahaha...我形象應該好剛強先岩!hahaha

      刪除
  15. happy new year! 熊仔餅造成好得意喎! 話時話, 我都好少整COOKIES

    回覆刪除
    回覆
    1. happy new year!雖然遲左少少,但都希望你同你家人今年都全年happy!!
      其實我都係曲奇初哥..hehe

      刪除
  16. 嘩!好靚!我女友睇完之後話:「會唔會靚到唔捨得食㗎?」

    回覆刪除

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...