網頁

14.12.15

假雞胖菇


變態架呢排, 已經成12月,又鬼熱,最恐怖係潮濕!!一潮濕個人就特別攰又容易皮膚敏感, 嗱嗱聲落街執料煲袪濕水!!咁先好d咋!話時話, 我而家仲開緊冷氣, 落一落街上返黎就成個背脊都係汗!住得近海又成日痴痴笠笠, 救命!!

熱屎辣辣又口淡淡好想食d香口同辣嘢, 巢下d物資,惦晒, 就你啦!假雞條!



仲搵到包韓國迷你菇tim!好中意呢種菇因為夠晒細唔洗切.hehe

我一向都中意將食材各自處理好, 先一次過攬炒。先煎香假雞先!

再用蒜蓉爆香d菇

d菇又肥又短, 我覺得好似我對腳...ahhahaha

爆香就倒汁, 我個汁用左 : 
薑蓉,豆瓣醬,蠔油,蔬菜粉,麻油,丁點喼汁,糖,水

假雞回煲, 煮至掛汁就攪惦, 好惹味呀辣辣地!

17 則留言:

  1. 啲韓國迷你菇好可愛呀!

    回覆刪除
  2. 嘩…妳對迷你菇大腿想嚇走晒粉絲,哈哈哈

    回覆刪除
    回覆
    1. 我剩係落假雞無落粉絲喎!^^

      刪除
  3. 假雞係邊度買架?
    哈哈,妳畫得好搞笑呀

    回覆刪除
    回覆
    1. 假雞響green common買架!我覺得d菇真係好似我-隻肥大脾!hahah

      刪除
  4. 我成日都想試呢隻韓國迷你菇,不過袁生唔食,所以未買過

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁袁生食唔食雞脾菇?d口感差唔多, 不過呢個就滑d爽d

      刪除
  5. 俾你張雞腿公仔笑C!!

    回覆刪除
    回覆
    1. hmm...笑人地對大脾..hahha

      刪除
  6. 睇賣相好惹味呀!

    回覆刪除
  7. 回覆
    1. 酒鬼!不過我都係..hahaha

      刪除
  8. 你幅菇菇圖好搞笑XD

    回覆刪除

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...