網頁

2.12.15

日式涼拌貓耳仔


其實呢我好鬼中意食雲耳木耳呢類涼拌, 但就好少整。一來因為懶(唔洗講!)二來之前整過兩次, 覺得自己整得唔好食囉!一心唸住撈埋一齊就得, 但總之就唔好味!

早排有同事響屋企拎左d佢老婆整既涼拌返黎, 嘩頂!真係好正!於是乎又了起左我自己整既心!於是叫同事返去問下老婆, 再加上一d資深師奶既意見, 我終於整到好好味既涼拌喇!!原來我以前將所有嘢都簡單複雜化, 只係好簡單, 就已經好好味!但當中都有d小小秘技。

用貓耳仔, 絕對係因為懶!因為佢本身已經細粒(像貓耳仔一樣), 所以係唔需要切/撕細塊, 仲有嗰粒"掟", 大雲耳係硬硬的,要剪, 而貓耳仔唔無"掟", 就算有, 都可以唔洗剪, 好方便呀!!


拆開個袋大家睇下!仲有既係, 我自己覺得貓耳仔滑d!

將貓耳仔浸軟, 略洗,再用滾水輕焯, 睇下大咗幾多!


秘技一 :輕焯完用凍滾水加冰浸住放入雪櫃一個鐘, 會爽好多架!
好喇, 而家開估係咩味喇!我今次係整日式醬油味!

材料只係 :

刺身豉油
wasabi
麻油
芝麻

先將豉油wasabi溝好你自己想要既咸度同辣度再撈入已雪完同隔好水的貓耳仔中!


秘技二將撈好既貓耳仔放入雪櫃最少12個鐘, 期間如有時間可以間唔中翻動一下。
秘技三 : 到雪完真係要食喇, 才好放入麻油芝麻!

咁樣就可以食到又入味, 又香既涼拌貓耳仔喇!yummy!

響打呢個post既時候, 我已開始為我既新年返外家既行程開始緊準備, 係係係, 仲有兩個月先到, 我認我既holiday mood爆晒燈, 我認我係小學雞去旅行興奮無比, 因為今次會stay差不多一個月, 所以有好多時間周圍去...好喇好喇, 一講又停唔到咁, 遲d再同大家分享長篇大論..hehe

25 則留言:

  1. 涼拌雲耳好食呀:) 不過我就中意用醋整~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 我知呀!!你之前個陳醋雲耳都有跟你整過, 好正!我兩款都中意食!!

      刪除
  2. 真係幾似貓耳仔喎,妳有冇對過似唔似DingDing隻耳仔呀?
    又放假去旅行呀,羨慕C人啦

    回覆刪除
    回覆
    1. hahaha...咁真正既貓既耳仔大好多既..haha
      羨咩慕丫!!你年年都去幾次旅行, 我去完呢次就用晒所有假期, 成年返工><

      刪除
  3. 睇番之前D文章,真係幾專業喎,雖然今次好似好簡單,但愈簡單先睇到功力,貓耳仔好食過之前嗰了D,好好味👍

    回覆刪除
    回覆
    1. eeee.....讚我喎..hehehe
      今次真係好食好多, 之前好難食我都覺得><

      刪除
  4. 回覆
    1. 頂我偷食左半煲..hahahah

      刪除
  5. 我從來都唔入廚,但返香港時食過家姐朋友整o既涼伴木耳,阿姐好鍾意食,咁我家姐又俾咗一包我,咁我竟然發姣發凳學人整用鎮江醋整o既涼伴木耳,都ok o架,咁我下次試吓整妳呢隻味先,多謝妳o既食譜

    回覆刪除
    回覆
    1. 我整咗喇,so easy,正

      刪除
    2. yea!!好快手!!!阿姐岩唔岩食?

      刪除
    3. 阿姐下個星期至返,會再整比佢試

      刪除
  6. 涼拌貓耳仔真未試過,有機會試做下先!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我覺得方便過其他大雲耳,好簡單, 真係要試下!

      刪除
  7. 真係唔知有"猫耳仔"~ 唔怪得成日係出面食到人地果D細D又滑D~ 係邊到買呢?
    喂, 我知你成日都掛住返外家啦, 哈)))))))))))

    回覆刪除
    回覆
    1. 係囉!我以前都係咁唸, 人地果d點解咁細, 自己買嗰d咁鬼大hahaha, 響雜貸舖買架咋!
      hahahha...係呀係呀, 唸起有得返外家就勁興奮!!

      刪除
  8. 我好鐘意用雲耳炒菜, 大朵的, 細朵的我家都長備啊.

    回覆刪除
    回覆
    1. 長備tim ar!其實我以前唔知有細朵!!用黎炒餸我都中意, 會簡晒出黎食..hahah

      刪除
  9. 健康食品!└(=^‥^=)┐

    回覆刪除
    回覆
    1. 木耳健康d..haha...成日食垃圾梗係要食d健康野平衡一下!

      刪除
  10. 我都like 呢個小食, 我都要試下整先...
    嘩, 玩成一個月, 開心c 啦..祝旅途愉快

    回覆刪除
    回覆
    1. 整啦, 真係容易到爆!
      其實又唔足1個月, 不過都廿幾日..hehe..希望快d到!!haha

      刪除

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...