網頁

15.7.19

清熱降火冬瓜水


夏天係我呢隻冷氣狗一年一度閉關嘅日子。所有非必要性嘅出街都唔會出。其實我就唔係怕曬,唔係怕高溫, 我係怕濕!我本來都無咩研究, 點知有年返美國娘家,其實都係3X度, 但有乾風吹爭好遠!!!

咁香港響亞熱帶地區又熱又濕又翳焗又無風真係超難頂!所以響戶外工作嘅人真係好勁勁勁!我同事早排去泰國旅行, 買咗支冰凍噴霧比我, 好duck呀!!而家一出門就噴定!

我本身係好中意砌積本同埋砌Puzzle, 咁響呢個閉關日子就可以消磨下時間!雖然我已經砌到間屋每個角落都有, 但好彩我老公無咩嘰嘰趷趷ja!haha..

呢個係今次要砌嘅貓貓, 突登揀dingding嘅黃白色, 成品有一隻瘦貓咁大..haha

每一粒, 係!每一粒都要另外上螺絲, 係呢一個牌子嘅特色, 好啊,好穩固啊!仲可以比我慢慢玩, 呢個係幾個鐘嘅成果,得4隻腳!haha..

OK, 響呢個又熱又濕嘅日子, 煲冬瓜就唔少得!今個星期order有機菜時order咗個冬瓜, 哇完全起晒白粉, 好熟好靚呀!


切開好香

我個人本身就係好容易水腫, 加埋呢d天氣, 我就去執咗 : 
薏米,淡竹葉,燈心花,蘆根, 加大約兩斤冬瓜,呢d都係古人傳落嚟食譜, 死跟無錯!

另外仲order咗d粟米唸住就咁揸住趙嘅, 咁唔好side, 將佢d皮同鬚掉埋落湯一齊煲!

薏米最少浸1個鐘, 其他洗乾淨hea浸, 全部凍水落(大約4L水)煲1.5鐘,嗱, 夏天嘢我一定落糖, 我加片糖雪凍飲。如果想飲咸,就加兩粒蜜棗煲完加/唔加鹽就ok!
呢個水, 清熱降火利尿...飲完我覺得個人無咁腫, 個靚冬瓜都應該居功不少!


一POST一花 :

迷你牡丹百合, 中意佢唔會好似大百合咁, 因為佢完全無味又無花粉, 唔洗驚影響到dingding!

其實都幾靚吖!







18 則留言:

  1. 我都鍾意砌Puzzle 架,咁妳砌好啲Puzzle會點處置﹖全部裱起佢﹖

    回覆刪除
    回覆
    1. 我無啊!我真心只係中意砌,所以砌完卷埋放埋一邊咋,一幅都無掛😂

      刪除
  2. 冬瓜水的配料我少見,但細時聽過。下次返香港會試下煲。

    回覆刪除
    回覆
    1. 有時響d 涼茶包都見到啊

      刪除
  3. 嘰嘰趷趷 你都識寫, 好勁呀! HAHAHAHA
    買原隻冬瓜, 兩個人要食幾耐?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我有唸寫出嚟會唔會無人知我講咩!hahha...
      一次食晒!!!其實兩斤多d,唔係街市嗰d king size 嚟㗎

      刪除
  4. 個冬瓜真係好靚呀!我都好唔中意香港咁濕>_<

    回覆刪除
    回覆
    1. 係勁勁勁靚!好香好厚粉!

      刪除
  5. 哇,原來個有機冬瓜咁多肉,好實淨,哎呀,我全部倒哂D渣剩番水,哎呀.....浪費咗呀😥😥😥

    回覆刪除
    回覆
    1. 叫都叫唔住你就倒,好彩都用嚟煲咗咁大煲嘢,stupid pig!

      刪除
  6. 好正, 我又要試!!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 煲左啦, 煲左啦.

      刪除
    2. 睇到啊!好快手呀你!今日熱到咁好啱時候!!

      刪除
    3. 我岩岩谷緊一粒唇瘡呀, 飲左好似可以制止住, 好開心呢.

      刪除
  7. 我比較少煲呢種冬瓜水,怕寒涼。

    回覆刪除
    回覆
    1. 唉我就唔飲唔得喇,我係火人,有時夏天都有d羨慕寒底人😕

      刪除
  8. 你好!
    睇唔出你都會用這些材料煲冬瓜,好叻呀!
    請問加咗粟米衣去煲,啲湯會否有苦味呢?

    回覆刪除
    回覆
    1. Hi Ada!thanks!
      不但唔會有苦味, 煲出嚟有少少粟米香味, 佢都係清熱解毒唔好浪費,不過我只會用最入面最嫩嗰兩層。

      刪除

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...