網頁

10.6.19

Hea Day



呢兩日,我唸大部份香港人,對住一個咁嘅正苦,已經由熱血,憤怒,無力,咩都齊!就睇下星期三有無奇蹟,唉點解香港會變成咁。

呢個端午節,太熱,都係毒在家。今年好hea好求其咁響某大麵包舖買咗兩隻糉當應下節,,嘩難食到食剩,基本上我通常好少浪費食物,可以令我都食得剩,真係難食到頂點!!!

第二朝比d龍舟聲嘈聲,屋企個窗睇到龍舟....所以已經好厭😂😂望都無咩望...haha...一起身就去煲個青紅蘿蔔粟米佛手瓜湯,啱晒呢d天氣飲!

好似好耐無post dingding. dingding今個星期六正式踏入12歲了。thanks god 身體健康大大隻隻咁。佢呀,好識嘆,好中意睇Tom & Jerry 🤣🤣,咁間唔中比佢睇幾個字啦,太耐就唔得喇!

佢係好專心㗎,見到佢對眼跟住左右左右咁郁㗎!

睇到(佢覺得)緊張處,會好肉緊想一齊捉咁..hah

睇到攰就行開,表示我可以收機,轉頭入房見到佢好chill咁仰望未來😂...hmmm...奴才告退唔打擾了🤣

轉頭再入去睇下佢,已經同張床溶為一體..haha

晏d 叫醒佢唸住一齊下午茶,hahaha...
完全瞓到沉晒咁..hahhaa

食完下午茶轉個位置又瞓,好圓啊!

雖則已經榮升為阿毛,但阿毛仲好有火,我只係用個玩具fing咗佢一下,咬到玩具都變形!
我曾經聽過一個故事,有隻貓成日都好中意又咬又爪奴才,奴才每次都勁嬲,有一日,呢隻貓已經好老好病喇,就算奴才點撩佢甚至將隻手指放佢咀邊佢都無力再爪佢咬佢喇☹️
所以當主子仲會恨恨咁咬奴才時,代表佢依然有氣有力有火氣,所以我已被訓練成,被貓咬都無縮嘅意識😑,完全好似無事發生緊咁😑攪到dingding無癮再咬我囉!oooo...nono...咬我啦咬我啦!

轉頭我都要落街買料準備晚餐了,嘩頂曬到爆炸,返嚟飲返杯凍夏枯草,呢d涼茶夏天一定要常備!

咁鬼熱,真係唔想食熱嘢,好耐無包壽司了,咁多時間一於包壽司,起個壇先!

哇我又要講喇🔉我老公好很大食!
包咗十幾碌,應該有成4,5層,但勉強最高峰時都係得兩層!🤣🤣🤣好飽啊!真係好hea的一天!

一post一花:

好青啊呢隻青桔梗,好似菜啊!紅色係十字花。成樽嘢個樣好怪。但天氣咁熱,d 花插得好短日子就開到謝,但呢個青桔梗插到成個星期,好襟啊!青唔係因為佢生,真係佢顏色嚟㗎!

有好多支幹花仔,驚佢吸唔到水,索性剪出嚟插入小樽仔,好cute.

16 則留言:

  1. 我都會任由Mango 仔咬,唔會縮手,查實佢又唔算咬得好大力

    回覆刪除
    回覆
    1. 我10次有4,5次見血...

      刪除
    2. 有時要扮吓嘢,唉吔、唉吔扮痛,貓地又會放輕口的,所以妳有無咁做

      刪除
    3. 呢招對dingding唔work!但如果我完全唔郁, 然後同佢講: 我唔痛架傻仔!佢反而無癮行開..haha

      刪除
  2. 哈哈 hea day,我鍾意呀! 我返工個5日就好想hea。 weekends 就忙到C。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都係, 有時響屋企仲忙!

      刪除
  3. dingding真係好識嘆,完全係安享晚年。
    我以前都好喜歡桔梗,近年傾向放盆栽。

    回覆刪除
    回覆
    1. 安享晚年..hahhaahha....又未老到晚年
      我同你掉轉, 突然有一日無心機攪d盆栽

      刪除
  4. 叮叮第一張相好似住超級豪宅望出去咁,可能係度回顧一生,出生就同我哋一齊直至永遠,覺得好幸運呢,😘
    講開大x餅舖D糉差都無影,極失望囉
    普通粥麪舖糉都好味多多聲。🤤
    D綠色花未見過,好假但好靚😍

    回覆刪除
    回覆
    1. 超級豪宅會唔會太誇呀..oO
      X班d糉而家唸起都嬲!!

      刪除
  5. 端午個日真係超熱,但我入咗大尾督食泰國菜同散步XD 不過睇你個壽司山好強勁喎~~
    dingding仲係咁有型、咁識享受貓生!
    哩幾日睇新聞睇到好心痛,好想關注事態發展,但越睇又越唔開心TT

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實個壽司山已經唔係事實的全部!hahahh..
      dingding仲係咁有型、咁識享受貓生!<---佢嘆到我響側邊叫到嘔血佢都可以當我隱形咁==

      刪除
  6. 我隻貓16歲, 有心有力, 咬到我入醫院住左一個禮拜呀. 不過, 我完全唔怪佢.

    回覆刪除
    回覆
    1. 又好少見你post你隻貓, 原來已經16歲!
      嘩住院成個星期好嚴重喎!其他人可能真係向貓發洩返!但好方面, 佢真係有心有力!haha

      刪除
  7. 第一張相完全表現到妳個標題!🤣🤣🤣🤣

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢嘅貓生就係Day day hea==

      刪除

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...