網頁

2.6.16

關人ding事



有關前文嘅古代麥皮雖然未有答案, 但我仍然好無聊咁垂死掙扎中..haha..我一有答案會即刻話比大家知!

頂佢個肺, 日日over 30度既日子終於來臨, 頂只係落一落街, 洗唔洗好似跌咗落水咁?!又無風又笠又周街飛蟻!!!我媽同我講美國都有31 32度, 不過因為好乾爽又有風, 所以佢都覺得好涼快><頂好羨慕!!希望唔好"藕"雨"藕"咁耐!!爽爽快快落場雨啦求你!!比d爽風嚟啦頂你!

okok, 咁死熱唔出街, 冷氣狗響屋企陪下隻冷氣貓!好似好耐無講dingding咁, 呢排睇下d舊post, 好回味...今次就新舊相交雜同大家share..hehe

我成日都唸, dingding究竟係咩形狀ga 呢?
佢可以 :


山形

圓形

箱形, 或者叫長方形

又有可能係元寶形

大家記得小dingding嗎?

大家又記得阿河嗎?同ding年紀一樣..haha

但無長大過..hahaha

仲被淪為洩慾工具...慘

又或者係枕頭....慘


okok, 係嘅, 都有相愛嘅時候

亦都有不和嘅時候

同埋無言嘅時候...

識得ding嘅都好認同佢係一隻串貓, 勁有脾氣

從來都唔會唯命是從, 你stop佢, no佢, 小則:輕啤

中則 : 重啤

大則:爪爪侍候 

而佢亦係懶瞓貓..zzz

佢成日幻想自己頂得住睡魔急call

但往往結局都係...

不過響貓奴心目中, 呢條蛋散點都係最可愛, 不論近睇

定係遠睇

定係掉轉佢睇我

最後仲有我哋屋企嘅大大佬....登登登...15歲嘅姚晃榮!

佢好憎影相, 會即刻擰歪臉, 除咗響最鬆懈嘅時候(飲醉+痾尿時)...

咁當然, 佢係靚仔一名

今日嘅報告完畢, 多謝收看


29 則留言:

  1. 一家人啊!! ^^ 係時候出ding 啦!! 天氣咁狠熱, 你都唔攪咩大作啦! 哈))))

    回覆刪除
    回覆
    1. 梗係啦!!!咁死熱再開焗爐會癲架!!

      刪除
  2. 屋企冷氣機就死喇,如果凍D,妳地都會舒服好多呢(^_^)

    回覆刪除
  3. 勁好心機整叮叮D相,叮叮睇到一定感動流涕(^_^)

    回覆刪除
    回覆
    1. hahhaha....我反而想睇佢流涕個樣..hahah

      刪除
  4. 我鐘意重啤個張相,我最鐘貓貓狗狗的肉球^^,我間中都有幫手搵麥皮的消息,我都會一有答案就即刻話妳知呢

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都係呀, 尤其粉紅色肉球, 會好似痴漢咁捉住嚟聞!!hahaha
      謝謝你呀, 我都係仲搵緊, 不過呢d野急唔嚟><

      刪除
  5. 我喜歡貓貓,但有小小怕龜。

    回覆刪除
    回覆
    1. 不過我都唔會將龜放上手, 因為佢好敏感又膽小, 我怕佢咬我

      刪除
  6. 在某D角度,我覺得Ding Ding 肥左。

    回覆刪除
    回覆
    1. haha.佢真係唔係個個角度都唔同, 好明顯佢唔識3,7分臉咁影..haha

      刪除
  7. 香港個種熱,好辛苦呀。。。

    回覆刪除
    回覆
    1. 係yea!!係會攪到個人痴痴笠笠咁好鬼忟><

      刪除
  8. 自家貓貓性格幾衰,都係覺得最可愛

    回覆刪除
    回覆
    1. hahaha...幾可愛都好, 有時將d野破壞到想星巴佢!!可惜我唔夠佢打...

      刪除
  9. 一次睇咁多dingding嘅相,好滿足~~
    同意你所講,香港個種熱好難頂……

    回覆刪除
    回覆
    1. 成日影影影積左太多, post多d出黎大家睇..hehe
      咪係,攪到痴痴笠笠咁,忟死人!

      刪除
  10. 果然係DingDing可愛實錄喎,同我一樣需要攬枕XD
    不過睇到你隻手被抓傷。。。心痛ing!

    回覆刪除
    回覆
    1. hahah, 佢個攬枕比你唔夠大!
      hahahha...慣左喇, 唔覺痛, 有時可能係我自己攞嚟賤!

      刪除
  11. 作者已經移除這則留言。

    回覆刪除
  12. 嘩!乜原來DingDing咁肥架,成左坐山咁,係咪貓似主人型呀? :P
    我鐘意佢背脊小DingDing

    回覆刪除
    回覆
    1. hahahha...衰嘢, 指桑罵槐..hhaha..
      小dingding唔係成日見到, 要坐到好直先會浦頭!

      刪除
  13. 回覆
    1. 幾時同coco出番篇影集?!

      刪除
  14. 我都好怕大熱天時~~係戶外一陣濕到衫都透,朋友話洗唔洗咁我誇張呀?diu咁我真係好L熱ma!dingding一舉一動都好可愛呀每個眼神都好似識講野咁,最衰屋企唔得養貓我平時最多同流浪貓玩下咋!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我反而個身唔係勁出汗, 仲樣衰因為係塊臉同個頭出汗, 攪到個死樣睇落好"呢啡"!
      點解唔養得貓?因為屋苑條例?

      刪除
    2. 因為我屋企有隻細膽到爆連自己放屁都會嚇親既老狗!

      刪除
  15. 有性格的貓才是最可愛的!(╯з╰)

    回覆刪除

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...