網頁

27.2.15

好鬼長氣新年大雜薈


浦頭啦浦頭啦!今次應該係我從Blog以來潛得最耐水既一次!其實無咩特別, 不外乎都係因為忙and懶啦!!haha..

報告一下近況先!其實我而家都未放完假, 我到2/3先返工, 所以仲係嘆世界中!之前有一絲衝動返外家過年, 嘩好彩無咋!!大雪到佢丫!我爸媽有好幾日無出過門, 剷雪剷到佢地癲!不過咁, 媽媽將會下個月尾返香港成個月!咁今年都不至於會成年無得見既!

好啦, 又講下我自己,今年終於無犯太歲, 仲一開始就好lucky tim!!話說有日去豐澤買野, 到比錢時, 佢叫我比張卡佢, 我又比左張百佳卡人wor, ok, 因為我塞住headphone關係, 見佢口嗡嗡以為佢問我儲唔儲分, 咁我say yes啦, 點知原來佢係問我用唔用積分扣錢, lucky唔係因為咁, 係扣完個數係$168!ok, 我係好無聊, 但堅覺好意頭..hahha

話說近來發花癲, 好中意種野, 覺得d植物唔死已好有滿足感!haha..比大家睇下新年前既戰利品先!

我一見就滿心歡喜既橙仔!!係草被類植物!

中意到前後買左兩盆!hehe..

不嬲都好中意風信紙, 雖然唔係好襯粗鄙的我..hhaha

仲有個bb響下面冒緊出黎!!花開富貴!(好娘..)

唔好以為我周屋花, dingding會掃平晒啦!所以佢地都係窩居響廁所...

惟一可以走出廳既係蘭花, 放響最高處, dingding大人跳都跳唔到既位!呢個係新年前剛來我家移植好既樣
嘩, 未到年初6就開到咁!!!好靚!好中意淺色花!!花開富貴x2(再娘多鑊!)

好啦, 講完花, 講下情人節先, 今次唔講食, 食好閒啦!話說情人節前有一日同老公傾計, 講到我對佢咁多年黎收過佢邊份禮物最窩心, 我講比佢知, 其實係剛一齊頭一兩年, 有一次我睇電視, 見到有個護膚品廣告, 講左句:幾好喎!過左幾日老公遞左袋野比我, 原來就係果隻護膚品!事關我老公絕對係唔識護膚品, 亦絕對唔會入化妝品店既麻甩佬, 佢竟然留意到仲可以買返黎!呢份禮物比起之後即使係首飾手袋既禮物都比唔上佢咁sweet!

我問佢點解而家唔sweet既..hahha..佢話當時你仲入世未深, 而家你咁大個, 想買咩自己就第一時間買左啦, 仲洗咩我丫...頂, 雖然佢都講得岩既,而家係我買左問佢攞返錢既。 但聽到好無癮囉!我自己一陣咕嚕走開無再討論!

點知情人節見到....
我不嬲好中意聾貓漫畫,我老公話因為我成日響梳化攤屍, 但張氈就霉過霉菜, 於是佢買左張好軟好滑既正品聾貓氈比我!!再加埋頸cool!!!簡直係無敵攤屍組合呀!!!

同我張梳化好襯!!勁開心!!勁中意!!因為我老公超窩心呀!!同埋原來我都唔係好港女jar..hahha..咁容易就開心!haha

響我試新野時, 一位就即刻訓上我肚臍霸位, 另一位就拉起件衫隊個背脊叫我抓痕, 忙死人咩!hahaha..呢兩條友真係令我覺得好幸福..heehee..


講完自己又講下dingding大人先!呢排多左響屋企陪佢,實際係成日整古佢!haha...我唔比佢上我大脾, 佢就即刻比面色我睇!!haha..(咒怨mode)

我一指佢即時發老脾 (邪靈眼)

 再指直頭露出僵屍牙!!hahaha...

最後佢頂我一指神工唔順, 逃上大帽山..wakaka

好啦, 最後呢又講下整野食先!今年整左黑糖椰汁薑汁年糕,用左新食譜, ok la, 唔算最好, 下年努力!不過點都好過食街買果d既!

新年主力當然係整糖啦, 因為上年太痛苦, 所以今年只做兩款, 但份量就double!首先當然係最受歡迎既黑芝麻花生糖!整左兩餅, 切到我手痛, 下年要買把糖刀先得!!

pack好比家人先!中間最大包當然係比我親愛的爸媽啦, 另外果d就比妹s.

 


跟住就係黑糖薑糖, 又係做左double!煮時用左大煲, 但都驚佢好似溶岩咁彈出!!今年d薑好靚好多汁, 夠晒辣!!我自己食兩粒已經覺得熱, 但吞左之後辣又無留響口喎, good!!





每次整糖, 我都會等老公唔響屋企自己一個人靜靜咁整, 因為煲糖時要好專心, 今次無咁苯呀!叫埋佢一齊包糖, 成百幾粒又米紙又包裝紙, 做死人咩!老公一向都比我細心有耐性, 而且係完美主意者, 剩係見包粒糖既外形己高下立見, 我真係好鬼hea!左係我, 右係佢...hhahaa

嘩佢做得咁好, 我梗係自動收皮啦..hhaha..成機偷懶走左去, 得返佢一個包!!hahhaha..

我又出返場啦, 最後由我pack到靚靚(見人見智啦下)就寄得lu!!

好啦, 新年事就講得差唔多啦, 黎緊我會努力出返d post啦!!唔好怪我咁死懶呀!!!!祝大家新年快樂!!!(未過新蒸頭架!!haha)

29 則留言:

  1. 好長編呀)))))) 哈~ 知道你近況咁HEA咁開心, 又SWEET , 一路睇都"鄧"你開心 ^^ , 除左...你2/3先返工, 我好想爆句"頂" ! >.<

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀, 今個假期超充實, 好似過得好快咁!!勁開心滿足!!
      哎呀, 今日終於到我返工啦!好痛苦, 上個星期既今日先至剛起身咋><

      刪除
  2. 橙仔真係幾得意既,我都種過風信子,開花時太重,墜落黎。
    過年嘛,花開富貴係隨俗,唔係娘。

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀, 橙仔真係好得意, 過多兩個星期再去花墟已經無得賣lu><
      我呢棵風信紙開都最盡時都有d歪歪地, 但唔知係咪仲有個bb生緊出黎, 舊果棵一開左花就跟手謝了><

      刪除
  3. 好詳盡喎。祝你年頭好到年尾啦。

    回覆刪除
    回覆
    1. 太耐無update, 一次過打晒出黎..hehe
      我都祝你事事順利, 老爹身壯力健!!

      刪除
  4. 妳家dingding大人鍾意坐大髀,妳竟然唔比佢坐,我就恨到恨唔到呢
    好羨慕妳放咁多日假,祝妳新年hea得好快樂,哈哈

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢一坐就幾個鐘, 如果我會行黎行去就唔會比佢坐, 如果佢坐坐下要佢起身佢會撲殺我..hahha
      今次假期係比平時長啦, 勁開心!我都祝你人貓都健康快樂!!

      刪除
  5. 恭喜發財、心想事成、人貓健康!
    好耐冇見妳同DingDing la,miss u ar

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實我有去逛大家的blog, 只係真係懶到出汁漏油..hhahaha
      我都祝你一家平平安安, 身體健康, 食勻全宇宙!!!

      刪除
  6. 新春大吉!喜氣洋洋!萬事如意!心想事成

    回覆刪除
    回覆
    1. may, 祝你身體健康, 心想事成!!

      刪除
  7. 好開心見你出文呀,內容咁豐富我一定睇!見你有咁多開心事同我地分享,我心情都靚晒,哈哈XD
    橙仔好得意,我之前無見過呢~~~Dingding大人表情多多,好想同佢玩呀~~
    我覺得收禮物最感動就係發現有人留意自己嘅喜好同需要,超窩心^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝你呀, 好開心見到你咁講, 好sweet ar!
      dingding真係一真好多表情既貓, 又8卦..好攪笑!
      我覺得收禮物最感動就係發現有人留意自己嘅喜好同需要<----你一句已經講中晒!!!文人即係文人!

      刪除
  8. 哈哈,你老公勁似响廠做.....俾你揾咗笨tim.....

    回覆刪除
    回覆
    1. hhahahha...佢下面答左你!!佢為左食咩都得!!慣左比我搵苯!hhahaha..

      刪除
  9. 今次芝麻花生糖好好味,無燶味,變咗廠佬都無所謂呢,第一次包糖算係咁喇,
    復活節就到喇,試吓整復活大餐喇,失蹤咁耐仲有咁多人支持妳,難得呀…哈哈
    努力吧!

    回覆刪除
    回覆
    1. 第一次我覺得你ok la!!仲有芝麻, 好快整多一次啦!
      你就想啦!!!煮大餐咪又係做死我, 你唔可以話請我出街食既><
      好彩潛左水大家仲記得我(面紅)

      刪除
  10. 一指神工,哈哈.....

    回覆刪除
  11. 終於有更新啦.
    祝你新年心想事成, 開心又健康.

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔好意思, 我唔會再咁懶啦><
      祝你心想事成, 人貓健康快樂!!!^^

      刪除
  12. 新年快樂!祝你身體健康!Ding Ding日日都咁精靈!

    回覆刪除
    回覆
    1. 哎呀, 我好遲, 新年快樂!!hahaha.

      刪除
  13. 祝你羊羊事事順利,心想事成呀

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都希望係身體健康!日日食好野!!

      刪除
  14. 怪不知Din9長期扯🔥啦,原來因為你長期君炸

    回覆刪除
    回覆
    1. 喂呀!你d中文呀, 好心你睇多d中文報紙啦...hahahhaa
      我唔係轟炸佢, 我都要付出架, 佢咬我你唔知啦...hahhaha

      刪除
  15. D糖真是好香好脆,D薑糖辣得好和味,吞左落肚,牙縫還留下點點薑,陣陣的香味回味無窮,'心覺很幸福!

    回覆刪除

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...