網頁

13.8.14

伯爵紅茶芝士蛋糕


話說, 我自細至結婚前都係新界人。住得新界梗係與昆蟲為伴啦, 而自小我已經係一個變態友, 經常製造昆蟲十大酷刑, 詳細就唔講, 因為真係幾嘔心, 總之我就係一個唔怕接觸昆蟲既人啦!

N年後已有家室的我, 往往在家發現任何昆蟲, 都係由我親自「打點」, 我老公次次都係逃之夭夭!有一次發現廁所有隻大飛曱甴, 呢條友先推我入廁所,自己再連人帶貓再衝入房閂埋門!在廁所的我當然不負所望成功打敗敵人啦!

點知尋晚我發現浴缸有隻曱甴, 佢躲在浴簾後只突出觸鬚, 以觸鬚長度估計係極大隻!講真, 我今次極唔願意去做呢個任務!!!其實我細個接觸的曱甴都係啡色瘦瘦那種, 大黑飛曱甴並唔係我喜歡既對手, 面對如手掌大的其他昆蟲我絕對歡迎被挑機, 但呢隻樣衰腳毛長太嘔心!於是我用邪靈一樣既眼神叫老公今次佢要負責攪惦佢, 響佢哭喪著臉時我已經連人帶貓衝左入房, 講明佢攪唔惦我係唔會出黎....哈哈..跟住聽到連續7下拍打聲, 戰況激烈, 老公終於完成人生第一次打死曱甴了,我梗係好誇張咁對佢致予最大讚賞啦! yeah!!ahaha..好無聊既夫婦!

講完嘔心既腳毛怪, 又講下食先..haha..呢排見好多人都整紅茶芝士蛋糕, 等我又試下先!改動左一個我整左n次既芝士蛋糕recipe, 好成功喎!我覺得比普通芝士蛋糕無咁"漏"添!呢個recipe係改左好多次最好味又甜度適中的。

材料 : 6吋模

1. 無鹽牛油 - 20g
2. 蛋- 2隻
3. 奶 - 65ml
4. 糖 - 40g
5. cream cheese - 100g
6. 低粉 - 15g
7. 粟粉 - 8g
8. 雲尼拿油 - 4滴
9. 荼包 - 2個

奶叮/煲至微溫加入茶包 


牛油,cream cheese,奶茶(不要棄茶包)先混合

座熱水打至滑身

拆開茶包倒入茶葉碎和雲尼拿油混合好
 
逐隻放入蛋黃打勻1隻再1隻再篩入粉類輕手拌勻

蛋白放冰箱雪8分鐘先拎出黎打

分3次加入糖打至中性

用cut & fold與蛋黃麵糊混合好倒入模, 盤倒入水, 見高ling話水中加入冰個面會唔裂,又試下先!

160度45分鐘, 真係無咩裂, 但唔算平滑

我唸我以後唔會食純芝士蛋糕, 加左伯爵紅茶真係太好味啦!!



32 則留言:

  1. 袁生應該喜愛呢款芝士蛋糕呢 , 等我偷下師先 ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 你整咩食袁生都一定會捧場架啦!不要有茶香真係好正!

      刪除
  2. 伯爵聽落好似好高級呢,未食過呢種配搭,唔知味道如何?係唔係酒店先得食㗎?

    回覆刪除
    回覆
    1. 味道就係芝士蛋糕中有淡淡茶香,哈哈哈,好難形容
      又唔知邊到有得賣喎,通常蛋糕想食都自己整,好少留意出面。。hehe

      刪除
  3. 十大酷刑??哎呀,妳好變態呀...
    我要伯爵茶蛋糕:)

    回覆刪除
    回覆
    1. 細個真係又無聊又變態..哈哈哈
      個蛋糕真係堅好食, 黎啦黎啦..hahha

      刪除
  4. 你的芝士蛋糕做得好靚,我最弱項就是做芝士蛋糕,次次都唔得。

    回覆刪除
    回覆
    1. thanks!其實做得都唔係好靚, 仲係有d裂, 睇下高ling嗰d真係神級製作!

      刪除
  5. 我見到小強,一樣會逃之夭夭,哈哈

    回覆刪除
    回覆
    1. 好多人都係, 不過我又真係唔係太驚, 可能以前見慣, 但其實我係最怕蛇..haha

      刪除
  6. 好明顯你以前係大蝦細啦!! 哈)))))))而家遇到高手即閃!! (哈)))))
    我都好憎小強!! >< 我間唔中都見有好細隻出現, 成日懷疑有隻大野係到生仔囉!!! .......... (如果係就死..........)
    芝士蛋糕,, OH 真係好鬼耐都冇食過.... 伯爵茶味正呀! 我鍾意佢既茶香味啊!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 哼哼, 大過佢既蜘蛛都唔係我對手, 只係嗰日沖左涼真係唔想惦隻樣衰腳毛怪!岩岩出世既小強係白色架, 你睇下有無見到, 有就恭喜晒你lu...hhahahah
      不來加左茶好味d, 堅係無咁鬼漏!

      刪除
  7. 這蛋糕非常之鬆軟的感覺!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀係呀, 仲好濕潤tim ar!!

      刪除
  8. 搵到個肯陪你一齊無聊嘅人都幾好呀,我都想搵番個~~哈哈XD
    你個蛋糕好正咁,但我家人朋友麻麻地中意奶茶味,唔知有無機會試整呢……

    回覆刪除
    回覆
    1. 你好快會搵到啦, 又入得廚房出得廳堂!!
      又唔係好似奶茶味, 真係一半茶味一半芝士味咁架!

      刪除
    2. 多謝你呀!我表妹啱啱去完英國送咗盒伯爵茶俾我,等我搵機會試整先^^

      刪除
    3. 英國紅茶一家係靚野!等睇你既作品!

      刪除
  9. 俾你個標題騙了入來, 竟然係寫我最怕的東東. 保家衛母是男兒, 家中幾年便出現一次這可怕之物, 最近是半個月前, 幸好有奶醬多在, 我把牠兩隻關在睡房, 未已, 碼頭回家, 只餘三腿一翼在地, 我才敢入房. 其餘配件? 勿想咁多, 總之那晚我不讓奶醬多入房瞓啊.

    回覆刪除
    回覆
    1. 老師我無呃你架, 係你願者上釣咋...hahhahaha
      我唔敢此重任交比dingding, 一陣曱甴飛佢又跟住飛, 我怕佢掃晒我成間屋落地, 到時仲慘!其實我唔驚, 只係沖左涼唔想惦。雖然你驚, 不過有奶醬多在, 可能佢當件玩具玩..hehe

      刪除
  10. 你好勁呀, 女中豪傑 :)
    有茶香嘅chesse cake, 正!!!

    回覆刪除
    回覆
    1. hhahahaa...我只係一個昆蟲殺手!
      個蛋糕真係堅正, 如果唔係怕肥真係又想整呀!!!

      刪除
  11. 我又try try先!

    回覆刪除
  12. 蛋糕有淡淡茶香, 一定好味呀~~
    不過一開始講"小強"真係有啲驚呀~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀, 我都係第一次整/食, 好中意呀!!
      hehe...原來你都係驚小強既

      刪除
  13. 貓貓也會捉曱甴嘛

    回覆刪除
    回覆
    1. 費事佢失去理性將我間屋反轉呀!!hhaha

      刪除
  14. 匿名18:50

    好鬆軟咁呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係極璧軟+少少濕潤, 好正!

      刪除
  15. Wow好吸引!等我又跟先!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係勁正, 整咁多款蛋糕呢款最受歡迎!

      刪除

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...