網頁

1.9.13

繼續懶 - 西芹豆乾撈麵



我的一家除了我之外都是茹素者, 所以好多時候自己煮的素菜都是老翻媽媽的食譜, 而又因為他們是身在遠方的美國, 所以有些素菜我都未試過她親手煮的, 就惟有打電話請教她。

今次這個又係我尊敬的媽媽的食譜, 其中西芹其實我人生中唔係食過好多次, 因為佢D味好難頂, 但尊貴的媽媽說就其實可以好好食的, 即管又試下。


麵 :

材料 :

麵餅(購自有記粉麵) - 5個, 3個甘荀汁麵, 2個波菜麵



調味料 :

1.素蠔油 - 2湯匙
2. 糖 - 1茶匙
3. 麻油 - 1湯匙
4. 熟油 - 半茶匙
5. 芝麻 - 大量

做法 :

麵煮開後用凍滾水過冷河隔乾水撈入調味料即可

餸 :

材料 :

1. 西芹 - 4條
2. 豆腐乾 - 2塊
3. 素魚腐 - 8塊

調味料:

1. 糖- 半芋茶匙
2. 鹽 - 丁點

做法 :

1. 所有材料切條, 西芹走"衣"



2. 先把豆腐乾爆香, 加少許豉油爆煮一會, 盛起待用

3. 西芹下原鑊加少許糖炒, 再加少許水爆軟(糖和水係重點)

4. 魚腐和豆腐乾回鑊, 加入調味料起鑊鋪在撈麵上, 攪惦!

食後感 : 西芹真係無怪味, 好香甜,好脆!媽媽好勁呀!


沒有留言:

張貼留言

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...